Tv-vinnare. Gladast av alla på Älvängens julmarknad blev Ulla och Percy Ottosson som av Ingvar på Ale-Radio och TV fick ta emot förstapriset i lotteriet ”Handla- och vinn”. Roligt för två lojala kunder i Älvängens centrum. ”Vi har bott på orten i 37 år och är handlarna trogna”.